Komponenty do silników lotniczych

Safran Transmission Systems Poland specjalizuje się w zaawansowanej technologicznie obróbce części takich jak wsporniki łożysk, aparaty kierujące (statory) i łopatki turbin, a także w montażu komponentów do silników lotniczych.

Współpracując z Safran Aero Boosters firma Safran Transmission Systems Poland jest odpowiedzialna za komponenty do napędów CFM56, GEnx i GP7000, wdraża także produkcję części do silnika LEAP.

Technologiczna doskonałość w produkcji statorów

Safran Transmission Systems Poland montuje aluminiowo – tytanowe statory (aparaty kierujące) do silników: CFM56, GEnx, GP7000. Wdrażana jest również produkcja statorów do silników LEAP 1A,C i LEAP 1B .

Klient przesyła części do modułu sprężarkowego (łopatki i pierścienie) a Safran Transmission Systems Poland przeprowadza ich montaż. W przypadku silników GP7000, CFM56 oraz GEnx statory wykonywane są metodą skręcania śrubami lub nitowania. W przypadku silników LEAP 1A,C oraz LEAP 1B wdrażane są statory spawane wiązką elektronową.

Dzięki zastosowaniu tej nowoczesnej technologii spawane części będą lżejsze od nitowanych
i skręcanych.

Oprócz montażu pierścieni i łopatek w Safran Transmission Systems Poland odbywa się uszczelnianie statorów silikonem, obróbka mechaniczna tych części, retusz i kontrola wizualna oraz kontrola pomiarowa 3D.

Odbiorcą statorów jest firma Safran Aero Boosters.

W ubiegłym roku Safran Transmission Systems Poland wykonał 786 statorów dla silnika GP7000, 501 statorów dla silnika CFM oraz 291 statorów dla GEnx.
 

 

Naciśnij Enter, aby wyszukać lub ESC, aby zamknąć